poniedziałek, 22 września 2014

Bear Cowl, kocyk i takie tam :)

Podczas Świąt Wielkanocnych kuzynka poprosiła mnie, abym zrobiła kocyk na drutach dla dzidziusia. Nie wiem jak Wy, ale ja wolałam ciężarnej nie odmawiać :) I tak powstał:







wzór: klik
Jest to darmowy wzór z Drops :)
Włóczka jak w przepisie :)
Dodatkowo bobas został zaopatrzony w buciki :



Już dawno temu zakochałam się w misiowych kapturach Heidi May :) Moje dziecko złożyło zamówienie na kolor niebieski i tak oto powstał:





Kapturek został podszyty cieplutkim misiem i mrozy nam nie straszne :)
Wzór do nabycia na :raverly

8 komentarzy:

  1. Śliczności :-) Wspaniały kocyk i buciki.
    Kaptur z uszami doskonały! Wspaniały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kolor wybierał sam właściciel :)

      Usuń
  2. ty sie zabieraj za dizerganie ciuszkow do sesji noworodkowych :)

    OdpowiedzUsuń